Przemalowanka

Cudowną stroną wizyt w second handach jest to, że można tam znaleźć nietypowe rzeczy, których już nie ma w galeriach handlowych. Ostatnio wpadł mi w rękę reliefowy obraz. Nie wyglądał najlepiej. Był porysowany w kilku miejscach a jego nieapetyczne, ciemne kolory przyprawiały mnie o mdłości. Podobała mi się jednak na nim postać mężczyzny. Postanowiłam więc całość podreperować i przemalować na biało. Z rezultatu jestem zadowolona. Obraz trafił do sypialni, gdzie zdobi ścianę przy łóżkowej stronie mojego Wikinga.

Ponieważ jemu dostało się „dzieło sztuki”, przy mojej łóżkowej stronie umieściłam dzieło natury, kwitnącą gałązkę derenia (Cornus kousa). Mam nadzieję, że długo postoi w wazonie, bo takie kwiaty są ucztą dla oczu!

Pozdrawiam! 🙂

 

4 myśli nt. „Przemalowanka

Skomentuj

